maandag 30 november 2009

Zanger Volbeat weer op de been

Zanger Volbeat weer op de been

TILBURG - Zanger en gitarist Michael Poulsen van de Deense rockband Volbeat maakt het goed. Dat heeft de 34-jarige rocker maandag gemeld op de officiƫle website van de band. Poulsen werd zondagavond afgevoerd naar het ziekenhuis, nadat hij tijdens een optreden in de Tilburgse concertzaal 013 in elkaar was gezakt op het podium.

Zanger/gitarist Michael Poulsen van Volbeat. ANP
Zanger/gitarist Michael Poulsen van Volbeat. ANP
''Ik sta weer op mijn voeten en het gaat goed met me'', aldus de zanger, die zondag na een optreden van amper een half uur omviel. Het uitverkochte optreden werd daarop beƫindigd. Onder applaus van het publiek werd Poulsen van het podium gedragen en naar het Sint Elisabeth ziekenhuis in Tilburg gebracht.

De Deen schrijft dat hij zich voor het optreden al niet lekker voelde. Hij had dat ook al tijdens het optreden gemeld. ''Maar dat was al zo vaak gebeurd, en niets zou mij ervan weerhouden dat te doen wat ik het liefst doe. Op het podium staan en liedjes spelen voor jullie.'' (ANP)



Het optreden van Volbeat gisteren kende een abrupt einde. Na een half uur zakte zanger Michael Poulsen in elkaar en werd afgevoerd naar het ziekenhuis. Poulsen maakt het naar omstandigheden goed, zoals hij zelf zegt op de Volbeat website. Op het moment wordt samen met MOJO onderzocht of er een nieuwe datum komt voor het concert. De kaartjes blijven uiteraard geldig.

door 013 Popcentrum

Geen opmerkingen:

Een reactie posten