maandag 23 november 2009

fuck wtf


weer een week gehad niet normaal!!
net weze zuipe met nadine en heb weer genoeg foto's
gemaakt van deze mooie nacht!!!

vodka!!!!!!


maar ik liep net naar huis en toen werd ik aangehoude door de
poopoo alweer...

die zij van ja je wou naakt zwemme he met je vrienden heh
en ik zei nee man ik kom net uit de kroeg en ik wil naar huis weet je
jaja mag ik je id zien
dus ik oke asje je en hij zij oke waar woon je dan dan
ik zij je hier 30 meter naast je

en zo ja maar wat doe je hier... ik zijn ja man ik
wil naar hij slape jezus waar zie je me voor aan...

oke oke we geloven je ga nu maar naar huis en we wille je niet meer zien!!1

ik oke mazzel dus loop door zie in 1 keer 7 naakte gaste staan
en ik zo wtf ik word aangehoude door jullie omdat jullie wille naakt zwemme !!!
hun zijnde whahha ja cool toch die iedereen stond naakt voor me en sprong de gracht in dus iksnel proberen te filme heb ik godverdome maar 6 seconde kunne filme hoe hun stonde!!!
echt fucking kut dat ik weer probleme krijg wat ik deze keer totaal niet gedaan heb dus zo ken je zien dat ik echt die mongoole aantrek en dat ik soms toch wel normaal ben!!!!
hier wat foto's van vanavond!!!!
weer klote ze staan wel in de verkeerder volgorde dus van laat naar vroeg!!!!































Geen opmerkingen:

Een reactie posten